جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72065 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، احمد محمدی زاده شامگاه دوشنبه درپایان سفر به شهرستان عسلویه با اشاره به سفر وزیر نفت به این شهرستان افزود: امروز سه میلیارد دلار معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه شامل یک میلیارد دلار پروژه‌های نفتی، گازی و پتروشیمی افتتاح و عملیات اجرایی دو میلیارد دلار پروژه جدید نیز آغاز شد. […]

به گزارش ادراک خبر، احمد محمدی زاده شامگاه دوشنبه درپایان سفر به شهرستان عسلویه با اشاره به سفر وزیر نفت به این شهرستان افزود: امروز سه میلیارد دلار معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه شامل یک میلیارد دلار پروژه‌های نفتی، گازی و پتروشیمی افتتاح و عملیات اجرایی دو میلیارد دلار پروژه جدید نیز آغاز شد.
وی اظهار کرد: افزون براین ۴۴ پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و دولت همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان عسلویه افتتاح و اجرایی شده است.
استاندار بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه بزباز – بندو گفت: این محور بخشی از کریدور شرق به غرب است.
وی بیان کرد:  به برکت پیروزی انقلاب اسلامی وتصمیم‌های دولت‌های انقلابی کریدور شرق به غرب به مسافت ۲۲۰ کیلومتر از بندر گواتر در انتهای چابهار هم مرز با پاکستان شروع و تا شلمچه امتداد دارد.
محمدی زاده با بیان اینکه بخش زیادی از این مسیر اجرا شده است گفت: افزون بر محور بز باز – بندو تکمیل قطعه‌های اهرم – برازجان، کمربندی آبپخش، کمربندی گناوه و ورودی شهر دیلم از جمله قطعه های دیگر کریدور شرق به غرب در استان بوشهر است که با کمک وزارت راه و شهرسازی در حال تامین اعتبار و  آماده کردن مقدمات آغاز عملیات این سه قطعه هستیم.
وی با اشاره به اهمیت بحث گردشگری در استان بوشهر ادامه داد: از آنجایی که این استان از جمله استان‌های مهمان پذیر و با ظرفیت‌های بزرگ گردشگری به شمار می‌رود براین اساس از این حوزه مهم حمایت می‌شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: در همین راستا هتلی در روستای گردشگری بنود در نخل تقی عسلویه با دو هزار و ۲۰۰ مترمربع  و با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده و دارای ۱۱۴ تخت و ۵۷ اتاق است.
محمدی زاده یادآور شد: با اجرای این پروژه گردشگری ۳۰ نفر مشغول به کار شدند.
وی ادامه داد: همچنین به زودی هتلی در منطقه کُنار خیمه عسلویه نیز با سرمایه گذار خارجی و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.
محمدی زاده افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در روستای عسکری عسلویه و آغاز عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی حوضچه صیادی بندر نخل تقی را  از جمله دیگر پروژه های عسلویه عنوان کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!