چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74160 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ |
89 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبربه نقل از ایرنا، حجت الاسلام “محمدباقر برقراری” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: دولت سیزدهم تاکنون اقدامات موثری در راستای تحقق وعده‌ها و حل مشکلات مردم انجام داده است که باید تقویت شود. وی ضمن تبریک هفته تعاون افزود: رفع مشکلات تعاونی مساکن مهر ملایر از مهم‌ترین مطالبات […]

به گزارش ادراک خبربه نقل از ایرنا، حجت الاسلام “محمدباقر برقراری” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: دولت سیزدهم تاکنون اقدامات موثری در راستای تحقق وعده‌ها و حل مشکلات مردم انجام داده است که باید تقویت شود.
وی ضمن تبریک هفته تعاون افزود: رفع مشکلات تعاونی مساکن مهر ملایر از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه است که مسئولان استان و شهرستان ملایر قول‌هایی در راستای حل این مشکلات داده‌اند که امیدواریم محقق شود.
امام جمعه ملایر همچنین با گرامیداشت روز پدافند هوایی گفت : امنیت آسمان کشور مرهون تلاش غیور مردانی است که آسمان را برای ملت امن و برای دشمنان ناامن کرده اند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه آمریکای‌ها در منطقه به دنبال این هستند که با ایجاد ناوگان پهبادی با حمایت چند کشور عربی امنیت ما را تحت الشعاع قرار دهند، تاکید کرد: آمریکا با هزینه کشورهای عربی، به دنبال ناامن کردن منطقه و ایجاد منافع خود هستند.
وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان و کابینه دولت اشاره کرد و گفت: بحران مسکن یکی از بزرگترین دغدغه‌های امروز خانواده‌ها است که از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه کمک کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!