شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-11
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74192 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ |
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزیر بهداشت در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت به میزبانی شهرکرد گفت: هم اکنون بسیاری از خوابگاههای دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حد مناسب و متوسط به تجهیزات ورزشی مجهز هستند. به گزارش ادراک خبربه نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت […]

معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزیر بهداشت در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت به میزبانی شهرکرد گفت: هم اکنون بسیاری از خوابگاههای دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حد مناسب و متوسط به تجهیزات ورزشی مجهز هستند.

به گزارش ادراک خبربه نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)،، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزیر بهداشت ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از خوابگاههای دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حد مناسب و متوسط به تجهیزات ورزشی مجهز هستند و کمبود سایر دانشگاه‌ها نیز در زمینه تجهیزات ورزشی به زودی برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری المپیادهای ورزشی رعایت اخلاق حرفه‌ای، جوانمردی و منش پهلوانی به شرکت کنندگان توصیه می‌شود، گفت: همه دانشجویانی که در کنار درس و تحصیل به ورزش و نشاط بدنی اهمیت می دهند، برنده واقعی این المپیاد خواهد بود.

ورزش موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی است

دکتر خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت گفت: دانشجوی موفق کسی است که در زمینه درس، اخلاق و ورزش فعال و نمونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه فشار خون بالا، دیابت و افزایش وزن از جمله عوامل خطر برای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است، خاطرنشان کرد: اصلاح سبک زندگی و ورزش یکی از کم هزینه و موثرتربن راه ها برای کنترل و کاهش عوامل خطر بیماری است.

در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، قرائت پیام دکتر عین الهی وزیر بهداشت از زبان معاون فرهنگی ، رژه تیم های ورزشی، سخنرانی، پخش کلیپ، ادای احترام به شهدای مدافع سلامت و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا، اجرای سرود انقلابی، حرکت نمایشی ورزشکاران، قرائت سوگندنامه و برافروختن مشعل المپیاد با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!