چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74479 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ |
100 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، مجید دوهندو در جلسه ستاد اربعین حسینی استان افزود: تعدادی از این موکب‌ها از استان گیلان اعزام شدند و بقیه نیز در حال اعزام است. وی عنوان کرد: اگر چه خدمات‌رسانی موکب‌های استان براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سیزدهم شهریورماه آغاز می‌شود اما تعدادی از این ایستگاه‌ها از چند روز گذشته […]

به گزارش ادراک خبر، مجید دوهندو در جلسه ستاد اربعین حسینی استان افزود: تعدادی از این موکب‌ها از استان گیلان اعزام شدند و بقیه نیز در حال اعزام است.
وی عنوان کرد: اگر چه خدمات‌رسانی موکب‌های استان براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سیزدهم شهریورماه آغاز می‌شود اما تعدادی از این ایستگاه‌ها از چند روز گذشته مستقر شده و آماده پذیرایی و خدمت به زوار اباعبدالله (ع) هستند.
وی گفت : ٢ موکب نیز برای پذیرایی از مهمانان و زائران جمهوری آذربایجان و قفقاز که از طریق گیلان عازم سفر اربعین می شوند در شهرستان‌های آستارا و نیز لوشان فعال شده است.
وی با بیان اینکه مرز خسروی برای ما بسیار مهم است، گفت: موکب شهرستان رودسر گیلان نیز در این مرز خروجی کشور برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا(ع)   آماده می شود.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان افزود: یک موکب در مهران و هفت موکب نیز در نجف اشرف برای پذیرایی از زائران مستقر هستند ضمن اینکه ١٩ موکب در صحن و سرای حضرت سیدالشهدا فعال می شوند.
بر اساس اعلام مدیریت حج و زیارت گیلان در این جلسه، تاکنون ۳۵ هزار و ۷۵۱ نفر در سامانه سماح برای اربعین حسینی ثبت نام کردند که از این تعداد نام نویسی ۲۶ هزار و ۸۸۶ نفر قطعی شده است.
جلسه ستاد اربعین حسینی امروز شنبه به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!