دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74521 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ |
104 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

عبدالحسین شاهوردی، رئیس جشنواره رویان گفت: دو سال با توجه به شرایط شیوع کرونا که خیلی از فعالیت های جمعی تعطیل شدند. امسال بیست و سومین کنگره بین المللی تولید مثل پزشکی و بیست و یکمین جشنواره بین المللی رویان و هجدهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی رویان بعد از دو سال برگزار می […]

عبدالحسین شاهوردی، رئیس جشنواره رویان گفت: دو سال با توجه به شرایط شیوع کرونا که خیلی از فعالیت های جمعی تعطیل شدند. امسال بیست و سومین کنگره بین المللی تولید مثل پزشکی و بیست و یکمین جشنواره بین المللی رویان و هجدهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی رویان بعد از دو سال برگزار می شود.

شاهوردی گفت: در جشنواره رویان شرطی برای محققین گذاشتیم که محققین چه در سطح ملی و چه بین المللی به صورت حضوری در خدمتشان باشیم و برندگان به صورت حضوری پژوهش خود را ارائه دهند.

او توضیح داد: در کنار این برنامه های علمی که به صورت انگلیسی ارائه می شوند، برای پرستاران و ماماها نیز برنامه هایی داریم.

رئیس جشنواره تاکید کرد که جشنواره رویان از ۱۶ تا ۱۸ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

او افزود: ما از بهترین محققان این رشته ها دعوت کردیم و حتی به صورت مجازی نیز حضور پیدا می کنند. امسال سه پژوهشگر خارجی شاخص از اسپانیا ، فرانسه و آسیا به صورت مجازی و حضوری سخنرانی می کنند و در جشنواره سلول های بنیادی یکی از برنده های جایزه نوبل سلول های بنیادی نیز حضور دارد.

در ادامه فتحی، دبیر اجرایی جشنواره گفت: پس از هر کنگره ای که برگزار می شود، جلسه ای می گذاریم و برای جذب دانشمندان و اساتید برتر و شاخص که در سطح کشور ما باشند برنامه ریزی می‌کنیم که بسیار سخت است و مکاتبه های زیادی انجام می دهیم.

او گفت: ما حدود ۸۴ سخنران در سه برنامه داریم که ۴۹ نفر از آن ها از کشورهای خارجی هستند. برخی از این ها شاخص های خودشان در زمینه علمی خود هستند. ۳۸۰ طرح دانشجویی و هئیت علمی ارسال شده اند که ۱۲۲ مقاله به صورت پوستر و ۱۳ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شده است.

او افزود: در جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ۹۹ مقاله به صورت پوستر تایید شده اند و در سمینار پرستاری و مامایی نیز ۳۳ چکیده مقاله به صورت پوستر و ۲ چکیده مقاله به صورت سخرانی پذیرفته شده اند.


بیشتر بخوانید


 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!