دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74685 |
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ |
93 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فاطمه محمدبیگی گفت: در طول سال‌های گذشته در نظام بیمه‌ای کشور عقب ماندگی‌های بسیاری از برنامه‌های توسعه چهارم، پنجم و ششم داشتیم؛ اما به نظر می‌رسد که امسال شاهد پیوستگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم هستیم. البته نقش مجلس شورای اسلامی در این زمینه مهم است. نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز […]

فاطمه محمدبیگی گفت: در طول سال‌های گذشته در نظام بیمه‌ای کشور عقب ماندگی‌های بسیاری از برنامه‌های توسعه چهارم، پنجم و ششم داشتیم؛ اما به نظر می‌رسد که امسال شاهد پیوستگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم هستیم. البته نقش مجلس شورای اسلامی در این زمینه مهم است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: لذا در سال ۱۴۰۰ کمیته سلامت الکترونیک در کشور ایجاد شد تا زیرساخت و بستر لازم را برای یکپارچه سازی مدیریت داده‌ها در زمینه بیمه و ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود. با توجه به وجود همپوشانی بیمه‌ها و وجود نزدیک به ۲ میلیون نفر فاقد بیمه در کشور به نظر می‌رسد که چاره‌ای جز استفاده از درگاه یکپارچه‌ای بیمه‌ای در کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیمه شده اند. در حوزه امضای توافق نامه سطح خدمات اتفاق خوبی میان وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت رخ داده است؛ در حوزه جوانی جمعیت نیز سازمان بیمه سلامت به عنوان یک عضو مهم در شورای عالی بیمه سلامت به خوبی ورود کرده و امیدواریم با سامانه‌های الکترونیکی بر خط و تحت پوشش قرار دادن مادران باردار بتوانیم در اجرای قانون جوانی جمعیت موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!