دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 75246 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ |
119 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

بهرام عین اللهی گفت: هفت فروند بالگرد اورژانس، ۲۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و هشت بیمارستان و درمانگاه صحرایی برای مراقبت‌های بهداشتی و درمانی از زائران اربعین در بخش‌های مختلف مرز‌ها مستقر شده اند. وی از آماده باش و تامین تجهیزات کاروان بهداشتی و درمانی اربعین برای رسیدگی به راهپیمایان […]

بهرام عین اللهی گفت: هفت فروند بالگرد اورژانس، ۲۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و هشت بیمارستان و درمانگاه صحرایی برای مراقبت‌های بهداشتی و درمانی از زائران اربعین در بخش‌های مختلف مرز‌ها مستقر شده اند.

وی از آماده باش و تامین تجهیزات کاروان بهداشتی و درمانی اربعین برای رسیدگی به راهپیمایان اربعین حسینی خبر داد و تاکید کرد: رسیدگی بهداشتی و درمانی در داخل کشور با وزارت بهداشت و در خارج از مرز‌ها با هلال احمر است.

وزیر بهداشت گفت: سه فروند هواپیمای بال ثابت در فرودگاه‌های جیرفت و تهران برای انتقال بیماران احتمالی اربعین در نظر گرفته شده اند و این هواپیما‌ها ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ تخت را دارند.

دکتر عین اللهی با بیان این که کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی از ۱۲ شهریور به مرز‌های هشتگانه کشور اعزام شده اند، افزود: این کاروان شامل هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی و ۲ هزار تیم بهداشتی است که علاوه بر خدمت رسانی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی اربعین تا مرز‌های کشور بر بهداشت محیط، سلامت آب و غذای زائران نظارت می‌کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!