سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 75423 |
تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ |
160 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر ، مصطفی رضاحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهربابک، به توسعه همه جانبه فرهنگ در شهربابک تاکید کرد و بیان داشت: اولین اعتباری که برای فرهنگ شهرستان پرداخت شده است ۲۰۰ میلیون تومان برای حصارکشی دور مصلی امام علی (ع) اخذ شده است. وی یادآور شد: برای […]

به گزارش ادراک خبر ، مصطفی رضاحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهربابک، به توسعه همه جانبه فرهنگ در شهربابک تاکید کرد و بیان داشت: اولین اعتباری که برای فرهنگ شهرستان پرداخت شده است ۲۰۰ میلیون تومان برای حصارکشی دور مصلی امام علی (ع) اخذ شده است.
وی یادآور شد: برای سفر رئیس جمهور به استان کرمان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهربابک در نظر گرفته شده است و عوامل اجرایی شهرستان باید پیگیر تخصیص این اعتبار باشند.
رضاحسینی با اشاره به اینکه سیل ماه قبل هزار و ۵۰ میلیارد تومان خسارت به شهربابک وارد آورد، افزود: بحران این سیل در شهرستان شهربابک را سپاه در راس آن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک و هلال احمر مدیریت و کمک رسانی کردند.
وی خاطرنشان کرد: من با افراد به عنوان شخص حقیقی هیچ مشکلی ندارم اما وقتی افراد مسئولیت پذیر و دارای وجه حقوقی می شوند مباحث، چالش ها و اختلاف نظرهای اجرایی و عملکردی بوجود می آید.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که سال های سال کار اجرایی انجام داده ام و شهربابک را به خوبی میشناسم و میدانم باید چه کاری انجام داد که با کمترین هزینه بیشترین نفع، توسعه و سربلندی را برای مردم داشته باشد، بلافاصله بعد از این که مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرد وارد کارزار شدیم و عملیات را برای توسعه شهرستان، جذب سرمایه گذار و رسیدن به زیرساخت ها شروع کردیم و در کمتر از دو سال برای بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستای خبر به پایان رسیده و به زودی کار گاز رسانی به همه نقاط شهرستان شروع خواهد شد، اظهار داشت: کار ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع آغاز شده است.
شهرستان شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!