جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 76115 |
تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ |
89 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا؛ علی فراهانی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در شهرستان ملایر، اظهار داشت: با کمک خیرین ۲۵۶ هزار مترمربع به فضای آموزشی استان همدان اضافه شده است. به گفته وی، استان همدان دارای ۲۴۶ خیر مدرسه ساز است که تاکنون در […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا؛ علی فراهانی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در شهرستان ملایر، اظهار داشت: با کمک خیرین ۲۵۶ هزار مترمربع به فضای آموزشی استان همدان اضافه شده است.
به گفته وی، استان همدان دارای ۲۴۶ خیر مدرسه ساز است که تاکنون در اجرای بیش از ۹۰۰ طرح آموزشی در سطح استان همکاری گسترده‌ای داشتند.
رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با اشاره به پیشتازی خیرین ملایری در امر مدرسه‌سازی، ادامه داد: ملایر شهر واقفان خیراندیش است و یک چهارم خیرین مدرسه‌ساز استان را در خود جای داده است.
مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: فراهم کردن شرایط برابر آموزشی و عدالت ترمیمی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که با نگاه ویژه به نقاط محروم و حاشیه‌ای انجام می‌شود.
مهدی عابدینی‌نیا افزود: برقراری عدالت آموزشی در پرتو سند تحول مردمی و سند بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
وی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت و تجهیزات اولیه آموزش و پرورش را از جمله وظایف این قرارگاه در شهرستان ملایر عنوان کرد.
رییس جمعیت هلال احمر ملایر نیز با اشاره به وجود ۴۹ خانه هلال در سطح روستاهای این شهرستان، گفت: این خانه‌های هلال از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی و با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها فعالیت می‌کنند.
“منوچهر بداغی” افزود: قرار است ۳۸ هزار خانه هلال در سطح کشور ایجاد شود که از این تعداد تاکنون، ۶ هزار خانه هلال افتتاح شده است.
به گزارش ایرنا؛ قرارگاه جهادی “عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر” توسط وزارت آموزش و پرورش در دست اجرا است و ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزشی، افزایش مشارکت اجتماعی-تربیتی اولیا، معلمان، نهادهای دولتی و عمومی، مردمی، خیریه و غیردولتی از جمله اهداف تشکیل قرارگاه جهادی است

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!