سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 76521 |
تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ |
111 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ابوالفضل باقری، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: تفاهم نامه بین وزارت بهداشت با استانداری هرمزگان برای اجرای پزشکی از راه دور و ارائه خدمات سلامت به صورت مجازی در مناطق محروم و کم برخوردار استان است. او افزود: اجرای طرح پزشکی از راه دور به صورت آزمایشی در مناطق محروم استان هرمزگان با اجرای این […]

ابوالفضل باقری، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: تفاهم نامه بین وزارت بهداشت با استانداری هرمزگان برای اجرای پزشکی از راه دور و ارائه خدمات سلامت به صورت مجازی در مناطق محروم و کم برخوردار استان است.

او افزود: اجرای طرح پزشکی از راه دور به صورت آزمایشی در مناطق محروم استان هرمزگان با اجرای این تفاهم نامه انجام می شود.

خجسته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: امضای این تفاهم نامه با هدف استفاده و تحول در فناوری دیجیتال حوزه سلامت و فراهم کردن و در دسترس قرار گرفتن خدمات درمانی، مشاوره‌های سلامت برای مناطق محروم و کم برخوردار استان هرمزگان به صورت آزمایشی است.

او گفت: در طرح پزشکی از راه دور در مناطق محروم استان هرمزگان سخت افزار‌ها توسط استان تامین و وزارت بهداشت نیرو و نرم افزار‌های لازم را تهیه می‌کند.

دوستی، استاندار هرمزگان گفت: ادامه تحصیل دانش آموزان یکی از موضوعات ما در مناطق محروم استان است که از اول مهر پذیرش دانش آموزان در مدرسه مجازی ملی انجام می‌شود.

او گفت: یکی از دغدغه‌های ما ارائه خدمات سلامت و مشاوره‌ای در مناطق محروم است و ارتقای دسترسی مردم این مناطق به خدمات تشخیصی و درمان و به طور کلی حوزه سلامت است.

او تصریح کرد: برای منطقه ابوموسی ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم و امکانات جهت پزشکی از راه دور و ارائه مشاوره و خدمات حوزه سلامت به صورت مجازی راه اندازی شود و من تمام بودجه مورد نیاز این کار را از اعتبارات استان تامین کرده و وزارت بهداست این طرح را در این منطقه اجرایی می کند.


بیشتر بخوانید


 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!