شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-11
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 77853 |
تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ |
96 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

بهرام عین‌اللهی گفت : امسال مرکز بهداشتی و درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی را در شلمچه راه‌اندازی کردیم و برخی نیرو‌های بهداشتی داوطلبانه در آنجا حضور دارند. او افزود: برای مرز مهران هم از ظرفیت کانکس‌ها و سازه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بهره گرفتیم. ضمن این که در عراق مدیریت […]

بهرام عین‌اللهی گفت : امسال مرکز بهداشتی و درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی را در شلمچه راه‌اندازی کردیم و برخی نیرو‌های بهداشتی داوطلبانه در آنجا حضور دارند.

او افزود: برای مرز مهران هم از ظرفیت کانکس‌ها و سازه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بهره گرفتیم. ضمن این که در عراق مدیریت با جمعیت هلال احمر است و هر نیروی حوزه سلامت که بخواهد برای ارائه خدمات داوطلبانه به عراق برود، نیاز به مرخصی ندارد و سفرش ماموریت محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: همچنین پس از این ایام هم برای زائران پیاده امام رضا (ع) برنامه‌ریزی شده تا از ظرفیت تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دانشگاه میزبان استفاده شود.

عین‌اللهی به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تزریق ۱۵۴ میلیون دُز واکسن و ثبت اعداد ۹۱، ۸۶ و ۷۲ درصد در دُزهای اول تا سوم، حاشیه امن خوبی داریم.

 وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ما در این روز‌ها بر تزریق دُز یادآور، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، غذای سالم و رعایت نکات بهداشتی تاکید داریم و این که زائران اربعبن در زمان بازگشت به ایران همکاری لازم را با نیرو‌های بهداشتی مستقر در مرز‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم بدون توجه به تعداد دُزهای دریافتی واکسن کرونا هرچه سریع‌تر دُز یادآور را دریافت کنند و بدانند که کرونا هنوز پایان نیافته و بهترین کار برای دوری از این ویروس منحوس دریافت سالانه یک بار دُز یادآور تا زمان پایان این همه گیری است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!