جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 78664 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۴۵ |
89 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از ارائه خدمات درمانی در مرز خسروی گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۴۴۴ زائر در مرز‌ها خدمات درمانی دریافت کرده اند و ۹۳۲ نفر کادر درمان در مرز‌ها به زائران خدمت رسانی می‌کنند. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۴ هزار […]

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از ارائه خدمات درمانی در مرز خسروی گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۴۴۴ زائر در مرز‌ها خدمات درمانی دریافت کرده اند و ۹۳۲ نفر کادر درمان در مرز‌ها به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۴ هزار کادر سلامت شامل نیرو‌های بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در مرز‌های کشور مستقر شده اند، از مردم خواست هنگام حضور در مرز‌ها با رعایت برخی نکات بهداشتی از گرمازدگی پیشگیری کنند.

وزیر بهداشت، حرکت شبانه، پیاده روی نکردن در آفتاب شدید، استراحت پس از مدتی پیاده روی، استفاده از کلاه و نوشیدن آب را از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از گرمازدگی اعلام کرد.

عین اللهی خاطر نشان کرد: هم اکنون ازدحام زائران در مرز خسروی بسیار زیاد است، اما خدمات بهداشتی و پزشکی بسیار خوبی در این مرز ارائه می‌شود.

به گفته وزیر بهداشت هم اکنون چند دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز خسروی مستقر شده است تا در صورت گرمازدگی، زائران فوراً با انتقال به محیط خنک درمان شوند.

او ادامه داد:در صورتی که بیمار نیازمند خدمات درمانی بیشتری باشد با سرم تراپی درمان ادامه می‌یابد و اگر حال بیمار همچنان نامساعد باشد با آمبولانس به مراکز درمانی استان کرمانشاه منتقل خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!