دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 78903 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ |
80 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

خیلی از افراد قبل از اقدام به خودکشی با عزیزان خود در این باره صحبت می‌کنند و با توجه به آمار‌ها خودکشی یکی از ۱۰ علت اصلی مرگ در جهان و سومین دلیل مرگ و میر در جوانان است. اقدام به خودکشی به صورت کلی در زنان بالاتر از آقایان است؛ اما مرگ ناشی از […]

خیلی از افراد قبل از اقدام به خودکشی با عزیزان خود در این باره صحبت می‌کنند و با توجه به آمار‌ها خودکشی یکی از ۱۰ علت اصلی مرگ در جهان و سومین دلیل مرگ و میر در جوانان است.

اقدام به خودکشی به صورت کلی در زنان بالاتر از آقایان است؛ اما مرگ ناشی از این اقدام در آقایان به دلیل استفاده از روش‌های پرخطر‌تر برای خودکشی بالاتر از بانوان است.

در افرادی که اختلالات روانپزشکی خاصی مانند افسردگی دارند؛ اقدام به خودکشی نسبت به سایرین بیشتر است.

افسردگی در زمینه خودکشی موضوع حساسی است و مهمترین نشانه افسردگی آن است که افراد به مرور زمان احساس می‌کنند نسبت به آینده ناامید شده اند و احساس می‌کنند هیچ موضوعی آن‌ها را خوشحال نمی‌کند.

دومین علت افسردگی خلق منفی در بیشتر ساعت‌های روز است و احساس غمگینی بر تمام حس‌های آن‌ها غلبه دارد. این افراد ترجیح می‌دهند زمان‌های خود را در تنهایی بگذرانند و نمی‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

خیلی اوقات احساس می‌شود افراد افسرده دچار بی اشتهایی می‌شوند؛ اما همیشه این گونه نیست و خیلی اوقات پرخوری نشانه‌ای از افسردگی است.

در ویدئوی زیر دلایل متفاوتی برای خودکشی افراد و همچنین جلوگیری از این اتفاق معرفی می شوند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!