یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 79097 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۴۵ |
76 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای ۶۵ رشته و مجموعه، امروز ۲۰ شهریور در سایت سنجش پزشکی https:sanjeshp.ir اعلام شد. تمام پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام، از ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ به سایت اینترنتی […]

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای ۶۵ رشته و مجموعه، امروز ۲۰ شهریور در سایت سنجش پزشکی https:sanjeshp.ir اعلام شد.

تمام پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام، از ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر که از سوی دانشگاه محل پذیرش تعیین می‌شود، به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا بر اساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.

­پذیرش و ثبت نام نهایی داوطلبان، منوط به تأیید دانشگاه محل پذیرش (از جمله تأیید مدارک مربوط به سهمیه، مطابقت رشته تحصیلی مقطع قبل با رشته پذیرفته شده داوطلب، وضعیت فراغت از تحصیل داوطلب و …) است. چنانچه در زمان ثبت نام مشخص شود که داوطلب حائز شرایط پذیرش بر اساس قوانین و مقررات نبوده است، قبولی وی لغو خواهد شد.

۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد از شرکت کنندگان در قالب ۷۲ رشته از رشته‌های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در آزمون حاضر بودند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!