دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 79332 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ |
90 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و با فرهنگ سازی درست، بانوان نیز می‌توانند هم پای آقایان در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت داشته باشند، ولی متأسفانه اکنون تنها حدود ۵ درصد اهداکنندگان خون را بانوان تشکیل می‌دهند. مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از پایگاه […]

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و با فرهنگ سازی درست، بانوان نیز می‌توانند هم پای آقایان در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت داشته باشند، ولی متأسفانه اکنون تنها حدود ۵ درصد اهداکنندگان خون را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از پایگاه انتقال خون پارس آباد اردبیل نیز بازدید کرد.

در این دیدار دکتر ایرج بیگدلو فرماندار مشکین شهر رشد و توسعه فعالیت‌های انتقال خون مشکین‌شهر را از الزامات اساسی این شهرستان عنوان کرد.

جمالی با اشاره به توانایی خوب پایگاه انتقال خون این شهرستان برای رشد و توسعه اعلام کرد: در صورتی که فضای فیزیکی مناسب از سوی فرمانداری در اختیار انتقال خون قرار بگیرد، سازمان انتقال خون نسبت به تجهیز و توسعه این مرکز اقدام خواهد کرد.

 دکتر جابر جهان‌بین فرماندار این شهرستان ضمن قدر دانی از حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون در شهرستان مرزی پارس آباد برای حل کمبود فضای فیزیکی پایگاه انتقال خون قول مساعد داد.

 لازم به ذکر است، ساختمان انتقال خون پارس آباد در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ احداث شده است که از لحاظ میزان اهدای خون بعد از مرکز استان جایگاه دوم را دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!