یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 80199 |
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ |
85 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مراسم آغاز بهر برداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری کشور که در جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی دانش بنیان‌ترین نهاد انقلاب اسلامی است. او افزود: برای رسیدن به اهداف بزرگ و مقدس از جمله بحث سلامت و رسیدن به بحث پیشگیری نیازمند زیرساخت هستیم که […]

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مراسم آغاز بهر برداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری کشور که در جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی دانش بنیان‌ترین نهاد انقلاب اسلامی است.

او افزود: برای رسیدن به اهداف بزرگ و مقدس از جمله بحث سلامت و رسیدن به بحث پیشگیری نیازمند زیرساخت هستیم که با توجه به شرایط موجود اقتصادی تحقق آن‌ها بسیار آسان نیست و اینجاست که بازوی بخش خصوصی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

شیخی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ شبکه ملی پیشگیری از سرطان در نثر سریع قانون آورده شده و این ماموریت به پژوهشکده معتمد سرطان جهاددانشگاهی واگذار شده است.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی ادامه داد: این ماموریت هم خطردارد و هم می‌تواند برکات زیادی داشته باشد. خطر از این جهت که نباید فکر کنیم که پول‌های درنظر گرفته شده در این زمینه به آسانی است، بلکه برای ریال به ریال آن باید پاسخگو باشیم.

شیخی اضافه کرد: فرصت سوزی نباید در جهاددانشگاهی اتفاق بیفتد، بلکه ۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بایستی به گونه‌ای بهره برداری شود که برنامه ریزی دقیقی به خصوص در مناطق محروم انجام شود؛ چرا که آن‌ها نیازمند دانش فنی ما هستند.

او گفت: دانش فنی و نیروی انسانی در پژوهشکده معتمد لازم است و باید سینه به سینه و استان به استان منتقل شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!