یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 80497 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۰۶ |
66 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  چهاردهمین جشنواره علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: مسئولیت وزارت بهداشت در حوزه استعداد درخشان همواره این بوده تا  استعداد‌ها را بیابد و توانمند کند و سپس در جهت رفع مشکلات استفاده کند. باقری فرد […]

ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  چهاردهمین جشنواره علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: مسئولیت وزارت بهداشت در حوزه استعداد درخشان همواره این بوده تا  استعداد‌ها را بیابد و توانمند کند و سپس در جهت رفع مشکلات استفاده کند.

باقری فرد افزود: همواره در مراحل کشف و توانمندسازی استعداد‌های درخشان موفق عمل کرده‌ایم، اما زمانی که باید از ایده‌های نو استعداد‌های درخشان استفاده کنیم آن‌ها را رها کرده ایم و سپس سال‌ها بعد همین ایده‌های نو سر از دیگر کشور‌ها و دانشگاه‌های خارجی در آورده است.

وی  با تاکید بر اینکه تسهیلات استعداد‌های درخشان را باید در کشور افزایش دهیم، گفت: نباید نسبت به مدال‌های طلا، نقره و برنز خیلی حساسیت داشته باشیم، از این حیث امسال تسهیلاتی را آغاز و سامانه‌ای را طراحی کردیم تا از ظرفیت دانشجویان استعداد‌های درخشان بعد از فارغ التحصیلی استفاده گردد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هدف اصلی ما در وزارت بهداشت این است که در کنار تمام اهداف آموزشی، امید و نشاط در جامعه علمی کشور را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: یاس و ناامیدی خط قرمز ما است.

وی با اشاره به برخی جریان‌سازی‌ها در آزمون دستیاری گفت: در طول عمر وزارت بهداشت بی سابقه بوده که ۴ هزار نفر در مرحله اول پذیرفته شوند و این سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه علمی کشور شده است.

باقری‌فرد گفت: امیدوارم که اختتامیه جشنواره علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور افتتاحیه‌ای برای استفاده از استعداد‌های خوب کشورمان باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!