جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 80567 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۶ |
85 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ حمید رضا لرنژاد گفت:  متخصصان اطفال باید از تأثیر قوی توصیه‌های خود بر والدین در مورد انتخاب‌های تغذیه شیرخوارشان،  آگاه باشند. آن‌ها نیاز به درک اهمیت تغذیه با شیر مادر،  خطرات استفاده از  شیر ​​مصنوعی  و اهمیت پرهیز استفاده غیر ضروری  از شیر مصنوعی را […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حمید رضا لرنژاد گفت:  متخصصان اطفال باید از تأثیر قوی توصیه‌های خود بر والدین در مورد انتخاب‌های تغذیه شیرخوارشان،  آگاه باشند. آن‌ها نیاز به درک اهمیت تغذیه با شیر مادر،  خطرات استفاده از  شیر ​​مصنوعی  و اهمیت پرهیز استفاده غیر ضروری  از شیر مصنوعی را دارند. آن‌ها نیاز دارند مهارت‌های اساسی حمایت از شیردهی و مدیریت شیردهی در هنگام بیماری را بدانند.

به گفته وی ماما‌ها و پرستاران در مورد نحوه آمادگی والدین برای شروع شیردهی و مدیریت آن، مراقبت‌های لازم  در حین زایمان و زایمان مطابق با دستورالعمل دوستدار مادر و مشاوره به منظور اجرای صحیح فرآیند زایمان و شیردهی به موقع مادر نیاز به آموزش دارند. کسب مهارت‌های مشاوره بخش مهم و ضروری از آموزش آن‌ها است.

او افزود: همه پزشکانی که از مادران و کودکان مراقبت می‌کنند، باید بتوانند حمایت اولیه از شیردهی  را به مادران ارائه دهند و در صورت وجود بیمار‌ی در مادر به منظور درمان ایمن، از تجویز  دارو‌هایی که منع مصرف شیردهی دارند، اجتناب کنند. پزشکان باید از وجود افراد با تجربه در این زمینه (گروه‌های حامی) اطلاع داشته باشند که  در صورت نیاز  مادر را برای حمایت و کمک به این افراد ارجاع دهند.

متخصصان زنان و زایمان نقش اساسی در مراقبت از دوستدار مادر  و تغذیه با  شیر مادر را ایفا می‌کنند. آن‌ها باید اثرات نامطلوب زایمان‌های سزارین و زایمان‌های با استفاده از  مداخلات  غیر ضروری مانند استفاده از ابزار و بی حسی مادر را بر روی تغذیه با شیر مادر و شیردهی درک کنند و به حداقل برسانند.

او گفت: مسئولیت برقراری بلافاصله تماس پوست به پوست و شروع شیردهی در عرض یک ساعت به خصوص بعد از  زایمان سزارین با متخصصین زنان بوده و باید اطمینان حاصل کنند که پس از زایمان، مادران برای شیردهی کمک‌های لازم را دریافت کرده اند. ماما‌ها و پرستارانی که از مادران و نوزادان مراقبت می‌کنند، تأثیر قوی بر تصمیم گیری مادران در مورد تغذیه شیرخوار و موفقیت  در شیردهی آن‌ها دارند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!