دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 82663 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ |
63 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان افزود: باید رشادت ها و ایثارگری ها برای جوانان به‌گونه ای تبیین شود که در کنار افزایش اعتماد به نفس آنان بتوانیم افرادی مشابه چهره های برجسته جنگ به جامعه معرفی کنیم. وی با بیان اینکه جوانان […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان افزود: باید رشادت ها و ایثارگری ها برای جوانان به‌گونه ای تبیین شود که در کنار افزایش اعتماد به نفس آنان بتوانیم افرادی مشابه چهره های برجسته جنگ به جامعه معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه جوانان نسل فعلی نیز قادرند به مرتبه شهدا و ایثارگران دست یابند، تصریح کرد:  شهدا و رزمندگان را نباید دست نیافتنی برشمرد بلکه هر کسی با تلاش و نیت خود می‌تواند مانند آنان شود.
معاون استاندار اصفهان اظهارداشت: هشت سال جنگ تحمیلی  را می توان به فرایندی توصیف کرد که در آن انسان‌های معمولی تبدیل به شخصیت‌های برجسته می‌شدند که نامشان هنوز هم بر سر زبان هاست.
وی افزود: بسیاری از سرداران بزرگ انسان های معمولی بودند و مشاغل غیرنظامی داشتند اما حین یا پس از دفاع مقدس به تئوریسین‌های بزرگ نظامی و جنگی بدل شدند.
جان‌نثاری خاطرنشان کرد: شهدای سلامت، امنیت و مدافعان حرم از جمله افرادی هستند که در سال های اخیر همچون رزمندگان جنگ به چهره های ماندگار و برجسته تبدیل شدند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شهیدانی مانند حاج قاسم سلیمانی، خرازی، شاهمرادی ،تصریح کرد: پیروزی ما بر عراق در دفاع مقدس نیز به خاطر این خاطر بود که جنگ به دست مردم جلو رفت.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها لازم است از زوایای مختلف به دفاع مقدس بپردازند گفت: برای مثال چرایی آغاز حمله به ایران و شرایط کشورمان و جهان در آن زمان باید بیشتر برای مردم تببین شود.
جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان امروز با حضور جمعی از مدیران دستگاه های مرتبط و مسوولان رسانه ها در استانداری اصفهان برگزار شد.
۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!