دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 82666 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ |
81 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، این پروژه در ۲ فاز اجرا می‌شود و برای آن ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با بهره‌برداری از آن ۸۶ روستای استان تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت قرار می‌گیرد. فاز اول این طرح ۱۱۶.۴ کیلومتر بوده و در مسیر شهر شویشه تا روستای شیخ عطار […]

به گزارش ادراک خبر، این پروژه در ۲ فاز اجرا می‌شود و برای آن ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با بهره‌برداری از آن ۸۶ روستای استان تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت قرار می‌گیرد.
فاز اول این طرح ۱۱۶.۴ کیلومتر بوده و در مسیر شهر شویشه تا روستای شیخ عطار اجرا می‌شود و تعداد ۱۹ روستا و ۸۷۹ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.
فاز دوم این طرح نیز ۴۰۵ کیلومتر است و برای آن ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه اختصاص یافته است که در ۲ اولویت یک و ۲ اجرا می‌شود. اولویت یک این فاز ۱۸۳.۵۴ کیلومتر و شامل ۳۴ روستا و یک هزار و ۹۰۶ خانوار در شهرستان‌های سقز، دیواندره، مریوان، بیجار و سنندج است.
در اولویت ۲ همین فاز هم ۲۲۰.۹۷ کیلومتر فیبر نوری اجرا می‌شود که ۳۳ روستا با یک هزار و ۴۹۹ خانوار در شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و سروآباد تحت پوشش قرار می‌گیرد.
در حال حاضر ۵۲۱ هزار و ۶۱ مشترک تلفن ثابت، ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۴۹ مشترک تلفن همراه و ۱۳۸ هزار و ۴۶۲ مشترک اینترنت پرسرعت در کردستان از خدمات مخابرات بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱۵۲ درصد است.
استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!