جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 82887 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ |
81 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، مراکز شتاب دهنده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مقرر است فضای کار اشتراکی ویژه صنعتگران نوآور و دانشجویان در محل واحدهای تولیدی ایجاد شود. وی بیان کرد: در قالب این […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، مراکز شتاب دهنده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مقرر است فضای کار اشتراکی ویژه صنعتگران نوآور و دانشجویان در محل واحدهای تولیدی ایجاد شود.
وی بیان کرد: در قالب این طرح تولیدکنندگان و صاحبان صنایع فضایی از محل کار خود برای استقرار گروه های استارتاپی و شرکتهای مرتبط با موضوع فعالیت خود اختصاص می دهند و همچنین مربی تخصصی، عملی و انتقال تجربه از مزایای قانونی این طرح به شمار می‌رود.
بابایی اظهار داشت: به همین منظور امروز نشستی با رییس و اعضای خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد و آنان آمادگی واحدهای صنعتی را برای اختصاص فضای کار خالی خود به صاحبان ایده همسو با نوع تولیدشان اعلام کردند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به دیگر اقدامات این نهاد در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت و گفت: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون به منظور حمایت از بخش تولید، ۱۵ کانون یاریگران تولید در کارگاه های تولیدی ۲۰ تا ۵۰۰ نفره ایجاد شده است.
وی ادامه داد: در حوزه روابط کار، طرحی در راستای کاهش اثرات ناشی از حوادث کار در قالب طرح توانمندسازی اعضای کمیته های حفاظت بهداشت کار و دوره های آموزشی مشابه آن برنامه ریزی شد که اجرای این مهم توسط مرکز تحقیقات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از شهریور امسال آغاز شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!