شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 83219 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ |
69 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در بجنورد اظهارداشت: همانطور که انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های دینی شکل گرفت و با پشتیبانی مردم تمامی دسیسه های دشمنان را خنثی کرد امروزه نیز به واسطه این تدبیر در مقابل دشمنان ایستادگی […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در بجنورد اظهارداشت: همانطور که انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های دینی شکل گرفت و با پشتیبانی مردم تمامی دسیسه های دشمنان را خنثی کرد امروزه نیز به واسطه این تدبیر در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.
وی تصریح کرد: روش های دشمنان تغییر کرده است و از روش های نوین استفاده می کنند و اینجاست که نقش مردم پررنگ می شود و باید همواره آماده و هوشیار باشند.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان از هر روشی برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کنند افزود: مردم ما همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در برابر باطل ایستادگی کردند همچنان این راه را ادامه خواهند داد.
وی بیان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و زنده نگه داشتن این فرهنگ ارزشمند است و اگر امروز کشور در بسیاری از حوزه ها حرفی برای گفتن دارد به واسطه مجاهدت های دفاع مقدس است که همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.
حسین نژاد یادآور شد: ملت ایران با تبعیت از ولایت و غیرت دینی در دفاع مقدس پیروزی های بزرگی خلق کرد و امروز دفاع از ارزش ها یک رسالت مهم است که مناسبت هایی همچون هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این مسئله است.
این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسوولان استانی برگزار و از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی تجلیل شد.
خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.
تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است. خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمالشرق کشور واقع است.
هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!