شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 83263 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ |
83 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در مصلی الغدیر خرم آباد و در جریان سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که بصورت ویدئو کنفرانس در تمامی مراکز استان‌ها در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، افزود: همچنین […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در مصلی الغدیر خرم آباد و در جریان سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که بصورت ویدئو کنفرانس در تمامی مراکز استان‌ها در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، افزود: همچنین اتحاد و وحدت ملت و حمایت مردم از نیروهای مسلح همچون روزهای دفاع مقدس راه حل عبور از بحران ها و موقعیت های مشابه است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ این سرزمین است ادامه داد: دستاوردهای این دفاع برای همیشه بر تارک حماسه و ایثار همه آزادگان می‌درخشد.
امام جمعه خرم آباد گفت: در شرایطی که همه نظام سلطه در جنگ تحمیلی در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده بودند امام خمینی(ره)، آن عارف حکیم، با تدبیر و فرامین از ابتدا وعده پیروزی و نصرت الهی دادند.
وی تصریح کرد: یک میلیون رزمنده متعلق به اقشار مختلف جامعه از فرامین امام راحل همچون فرامین معصومین اطاعت و پیروی می‌کردند و این رهبری در دفاع مقدس از نوجوان ۱۴ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله را تحت تاثیر قرار داد چرا که امام و ولایتش را ادامه اطاعت از ولایت امام معصوم می‌دانستند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با یادآور بدرقه رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس بیان کرد: مادران، همسران و فرزندان رزمندگان با درس از عاشورای حسینی عزیزان خود را بدرقه می‌کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: رزمندگان در کارنامه خود گنجینه‌ و ذخیره ارزشمندی دارند که باید آن را حفظ کنند چرا که به عنوان پیشکسوتان دفاع، جهاد و شهادت از اسلام، قرآن و رسول خدا (ص) دفاع کردند.
وی با بیان اینکه جنوب، غرب و جنوب غرب کشور شاهد رشادت‌ رزمندگان لشکر ۸۴ ارتش، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، نیروی انتظامی و بسیج، عشایر و همه اقشار مختلف و نیروهای مسلح لرستان است افزود: تقدیم ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان گواه این موضوع می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان نظام در سه مرحله بدنبال اهداف خود هستند اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای، تحریک احساسات برای ایجاد بلوا و آشوب و خودزنی و کشته‌سازی مراحل عملیات خرابکارانه دشمن است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!