چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 83554 |
تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۴۷ |
151 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

محمد عبده زاده، رییس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران گفت: نمایشگاه ایران فارما از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود که هفتمین دوره این نمایشگاه در مصلی امام خمینی برقرار است. او توضیح داد: دوره‌های قبلی به صورت منظم برگزار شده است و تعداد شرکت‌های شرکت کننده از ۳۸۶ به بیش از […]

محمد عبده زاده، رییس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران گفت: نمایشگاه ایران فارما از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود که هفتمین دوره این نمایشگاه در مصلی امام خمینی برقرار است.

او توضیح داد: دوره‌های قبلی به صورت منظم برگزار شده است و تعداد شرکت‌های شرکت کننده از ۳۸۶ به بیش از ۶۰۰ شرکت رشد کرده است.

عبده زاده افزود: روند بازدید کننده نیز رو به رشد بوده و دوره ششم ۲۸ هزار نفر بودند که امسال پیش بینی می‌شود بیش از این باشد.

رییس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران گفت: امسال ۱۶۰ شرکت خارجی از ۴۰ کشور جهان حضور دارند. همچنین بیش از ۳۰ هزار پزشک، داروساز و متخصص و افراد مرتبط خارجی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران فارما ثبت نام کرده اند.

او توضیح داد: یکی از اهداف ایران فارما بحث نوسازی و بازسازی صنعت داروسازی است. نرخ سرمایه گذاری در صنعت داروسازی کاهش پیدا کرده است و ما در بحث‌هایی داشته ایم که سال آینده برای نوسازی و بازسازی صنعت دارو سازی بندی در بودجه سال آینده قرار داده شود.

عبده زاده تاکید کرد: ما به دنبال بروزرسانی تجهیزات، تامین دارو و مهیا کردن زمینه صادرات دارو هستیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!