پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 84738 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ |
74 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر ، با توجه به تعطیلات پیش رو و ترافیک سنگین در راه های ارتباطی استان طی ۲ روز گذشته، هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص لاین شمالی آزادراه قزوین – کرج و قزوین – رشت نیمه سنگین اما روان است. با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح استان، […]

به گزارش ادارک خبر ، با توجه به تعطیلات پیش رو و ترافیک سنگین در راه های ارتباطی استان طی ۲ روز گذشته، هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص لاین شمالی آزادراه قزوین – کرج و قزوین – رشت نیمه سنگین اما روان است.

با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح استان، تصریح کرد: پلیس راه استان قزوین برای برقراری امنیت جاده ای و حفظ جان مسافران، امروز /یکشنبه/ و سه شنبه تردد کامیون و تریلرهای سنگین و نیمه سنگین به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی را در جاده قدیم قزوین – رشت از ساعت ۸ تا ۲۴ ممنوع اعلام کرده است.
به رانندگان توصیه می شود تا با توجه به ترافیک نیمه سنگین امروز و به خصوص برای روز سه شنبه ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و هنگام سفر نیز از پارک وسایل نقلیه و استراحت در حاشیه راه به طور جدی خودداری کنند.
دراین راستا سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی از سوی راننده و سرنشینان خودرو و در نهایت خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله موارد مهمی هستند که رانندگان بایستی نسبت به اجرای آن دقت لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!