جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 84756 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ |
80 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا، «محمد حیدری» روز یکشنبه با اشاره به حوادث روزهای اخیر و محکوم کردن هرگونه اغتشاش و ناامنی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظامی برپایه دموکراسی و رای ملت است و تمام ارکان حکومتی با رای مستقیم مردم انتخاب می شود و براساس قانون اساسی کشور همواره حق […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا، «محمد حیدری» روز یکشنبه با اشاره به حوادث روزهای اخیر و محکوم کردن هرگونه اغتشاش و ناامنی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظامی برپایه دموکراسی و رای ملت است و تمام ارکان حکومتی با رای مستقیم مردم انتخاب می شود و براساس قانون اساسی کشور همواره حق اعتراض و راهپیمایی قانونی برای مردم تعریف شده و افراد با مراجعه به وزارت کشور می توانند تجمع داشته باشند منوط بر این که به نقض امنیت و ایجاد آشوب منجر نشود.
وی اظهار داشت: ما همواره آماده گفت و گو با تمام سطوح جامعه هستیم و این گفت و گوی بین مردم و مسولان از اهمیت بسیار بالایی برای برطرف کردن مشکلات برخوردار است.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به مرگ مرحومه «مهسا امینی» گفت: در این رابطه هیچ خطا و قصوری از نیروی انتظامی سر نزده و براساس اعلام پزشکی قانونی نامبرده دارای بیماری زمینه ای قبلی بوده است.
حیدری خاطرنشان کرد: فضای رسانه ای دول غربی همواره بر دروغ و تحریف واقعیت ها بنا بوده و در پرونده های قبلی و مشابه در مرگ ستار بهشتی دشمنان چنین دسیسه ای برای مقاصد خود و حمله به نظام ایجاد کرده بودند و در این پرونده هم هیچ تخلفی از سوی نیروی انتظامی انجام نشده بود.
او اضافه کرد: جمهوری اسلامی یک نظام دینی و اسلامی است از این رو باید حدود اجتماعی، عرفی و شرعی در آن رعایت شود و نیروی انتظامی به عنوان مجری و ضابط قضایی مکلف به اجرای قانون است.
وی گفت: مقوله عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم در کشور و یک تکلیف قانونی و مصوبه مجلس شورای اسلامی است و مجریان موظف به اجرای قانون در این رابطه هستند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: دشمنان نظام همواره با ایجاد توطئه و فضاسازی رسانه سعی در کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام هستند و در این برهه با پیش کشیدن ناکامی در برجام و به بن بست کشاندن مذاکرات با توطئه های منافقین در آستانه سفر رییس جمهور کشورمان به آمریکا در مقر سازمان ملل قصد داشتند این سفر را تحت الشعاع قرار دهند و این پازل دیگری از سناریوهای توطئه علیه جمهوری اسلامی بود.
وی در ادامه گفت: حوادث اخیر و حضور جوانان و نوجوانان دارای سنین زیر ۲۰سال در این اعتراضات نشان داد وظایف دستگاه های فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش که در آغاز سال تحصیلی جدید هم قرار دادیم به مراتب سنگین تر خواهد بود.
حیدری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس ایدئولوژی مبارزه با استکبار جهانی استوار و در این راه شهدای زیادی تقدیم نظام و آرمان های انقلاب اسلامی شده است و دشمن در همه حال با ایجاد توطئه و استفاده از فضاسازی رسانه ای از هر فرصتی برای ناامن جلوه دادن کشور استفاده می کند از این رو مردم با بصیریت ایران اسلامی همواره با همراهی نکردن با عوامل دشمن سد محکمی در برابر توطئه های آنها خواهند بود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت بیش از ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!