جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 84759 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ |
114 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا روز یکشنبه، محمدرضا امامقلی در آئین اکران عمومی مستند”از حنجره معلم تا خزانه دولت” افزود: باید باب گفت و گو را از دریچه هنر باز کنیم و اشکالات موجود را از طریق گفت و گو و کنش گری حل و فضل کنیم. رئیس حوزه هنری قزوین افزود:حوزه […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا روز یکشنبه، محمدرضا امامقلی در آئین اکران عمومی مستند”از حنجره معلم تا خزانه دولت” افزود: باید باب گفت و گو را از دریچه هنر باز کنیم و اشکالات موجود را از طریق گفت و گو و کنش گری حل و فضل کنیم.
رئیس حوزه هنری قزوین افزود:حوزه هنری بنا را بر این گذاشته که پرچم دار هنر پیشران پیشرفت باشد.
وی اظهار داشت: ایجاد اعتماد از رهگذر حکمرانی مطلوب حاصل می شود و برای شهروندان نیز حکمرانی چیزی جز اندیشیدن به پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی نیست.
امامقلی گفت:حوزعه هنری در حوزه های مختلف تولید مستند را دنبال می کند و در جدیدترین اقدام ساخت مستند حول محور مهاجرت را کلید زده ایم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین نیز در این مراسم گفت: معلمان تاثیرگذار ترین قشر در بین جامعه هستند و نقش آنها در پرورش نسل های آینده بی بدیل است.
حمیدرضا مشهدی اظهار داشت: مستند مورفین یک اثر منحصر به فرد مربوط به فرهنگیان است که به مطالبات معلمان می پردازد.
وی اظهار داشت: با توجه به اثرگذاری بالای فرهنگیان در جامعه ما باید نوع نگاه خود را به معلمان تغییر دهیم و این قشر زحمت کش را بیشتر مورد توجه و حمایت قرار دهیم.
«مورفین» یک مستند آرشیو  توصیفی است که به طرح رتبه‌بندی معلمان و مطالبات آنها در این خصوص می پردازد.
پوستر “مستند مورفین” تولیده شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین به کارگردانی محمدرضا افتخاری و امیر کمالی الموتی از هنرجویان این حوزه به منظور اکران عمومی رونمایی شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!