یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 84820 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ |
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ محسن فرهادی گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز کرونا از بین نرفته است برای حفظ و ارتقای سلامتی فرزندان کشورمان توصیه ما این است که دانش آموزان و دانشجویان در فضای بسته از ماسک استفاده کنند و دست های خود را به […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محسن فرهادی گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز کرونا از بین نرفته است برای حفظ و ارتقای سلامتی فرزندان کشورمان توصیه ما این است که دانش آموزان و دانشجویان در فضای بسته از ماسک استفاده کنند و دست های خود را به طور مرتب با آب و صابون شستشو دهند.

به گفته وی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود مدرسه، به دانش آموزان بالای ۱۲ سال توصیه می شود که واکسن کرونا را تزریق کنند. پایگاه های توزیع تغذیه مانند بوفه ها و مکان هایی که برای خوردن تغذیه دانش آموزان در زنگ های تفریح در نظر گرفته شده ، در فضای باز باشد.

او افزود: توصیه وزارت بهداشت به دانشجویان و دانش آموزان این است که در فضای بسته حتما از ماسک استفاده کنند و هر چه زودتر اقدام به تزریق واکسن کرونا کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: توصیه ما به مدارس و مراکز آموزشی این است که به موضوع تهویه و رفت و آمد هوا اهمیت  بدهد و در صورت امکان فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی  را به طور دقیق  در مدارس و دانشگاه ها  رعایت  کنند.

او گفت: به طور کلی دانش آموزان و دانشجویان باید دستورالعمل های بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند و از تردد های غیر ضروری در مراکز پر ازدحام بدون ماسک بپرهیزند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!