سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 86490 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ |
102 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، مسلم محمودزاده روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این کار به مناسبت هفته وقف از محل عواید موقوفه‌ها منطبق شهرستان کاشان تهیه و بین دانش‌آموزان زیر پوشش مرکزهای افق هر بقعه‌ متبرکه توزیع شد. وی ارزش هر بسته نوشت‌افزار را نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال بیان و اضافه کرد: این بسته‌ها شامل […]

به گزارش ادراک خبر، مسلم محمودزاده روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این کار به مناسبت هفته وقف از محل عواید موقوفه‌ها منطبق شهرستان کاشان تهیه و بین دانش‌آموزان زیر پوشش مرکزهای افق هر بقعه‌ متبرکه توزیع شد.
وی ارزش هر بسته نوشت‌افزار را نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال بیان و اضافه کرد: این بسته‌ها شامل کیف کوله پشتی، انواع دفتر، جامدادی، انواع مداد و مداد رنگی، گونیا خط‌کش، نقاله ژلاتینی، پرگار و خودکار به تعداد مورد نیاز است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خاطر نشان کرد: این بسته‌های حمایتی سالهاست با عنوان طرح مهر با شروع سال تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز و ارزان تهیه و برای اداره‌های سراسر کشور ارسال تا از محل نیات واقفان خیراندیش تامین هزینه و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.
وی ببان کرد: پول‌هایی که مردم و مستاجران موقوفه‌ها شامل اجاره بها و پذیره‌های مورد نظر بر پایه مقررات به اداره‌های اوقاف و امور خیریه پرداخت می‌کنند به صورت مجزا در هر موقوفه ذخیره و برابر نیت‌ واقفان خیراندیش هزینه می‌شود.
جمعیت دانش‌آموزی کاشان ۶۶ هزار و ۳۰۰ نفر است که در ۳۸۸ مدرسه کسب تحصیل می‌کنند.
شهرستان کاشان دارای ۲ هزار و ۳۳۴ موقوفه و هشت هزار و ۹۶۰ رقبه وقف شده است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۶۳۴  هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!