چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 86830 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ |
150 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

جراردو سیوانه سرمربی بایر صبح امروز در نشست خبری پیش از این بازی مهم حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او گفت: آزمون یک الگوی بزرگ است، الان تمام دنیای فوتبال او را تماشا می‌کنند. مجله بیلد با انعکاس نشست مطبوعاتی جراردو سیوانه نوشت: قبل از بازی خارج از خانه برابر بایرن جراردو سیوانه […]

جراردو سیوانه سرمربی بایر صبح امروز در نشست خبری پیش از این بازی مهم حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او گفت: آزمون یک الگوی بزرگ است، الان تمام دنیای فوتبال او را تماشا می‌کنند.

مجله بیلد با انعکاس نشست مطبوعاتی جراردو سیوانه نوشت: قبل از بازی خارج از خانه برابر بایرن جراردو سیوانه سرمربی بایر در مورد گفت‌وگوی خود با آزمون پس از بازگشت او به تمرینات صحبت کرد و به صراحت گفت که این بازیکن ایرانی برای سفر مونیخ نیز در فهرست تیم خواهد بود.

سیوانه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن درباره سردار آزمون و فعالیت اخیر او در فضای مجازی گفت: این موضوع موج‌های بزرگی ایجاد کرده است. ما سعی می‌کنیم هر بازیکنی را که (به تمرینات) برمی‌گردد، در سریع ترین زمان ممکن با سایر اعضای تیم ادغام کرده و در اختیار داشته باشیم. ما هم سعی می‌کنیم با سردار همدلی کنیم، این موضوع را با او در میان بگذاریم، به صحبت‌هایش گوش بدهیم و از او حمایت کنیم تا بتواند با تمام تمرکز، در خدمت تیم باشد.

سیوانه با تمجید از آزمون گفت: سردار در تعهد و رفتارش الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم و او را با خود همراه کنیم. هم از لحاظ تعهد کاری و همچنین به عنوان یک کار اخلاقی، برای همه ما مهم است که او را در آغوش بگیریم و در این شرایط از او حمایت کنیم.

سرمربی لورکوزن در پایان و با تأیید این موضوع که مهاجم ایرانی را برای بازی بزرگ فردا در اختیار دارد، تصریح کرد: آزمون برای بازی در مونیخ در دسترس است. ما قطعا او را با خود به مونیخ خواهیم برد، او واقعاً می‌خواهد که با تیم بیاید و علاقه و اشتیاق زیادی در این خصوص دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!