پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 87781 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ |
91 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نساجی مازندران با ارائه یک بازی مقتدرانه توانست تیم نفت مسجد سلیمان را در خانه با نتیجه ۴ برصفر شکست دهد. این نتیجه درحالی رقم خورد که هدایت تیم نساجی مازندران درحالی برعهده حمید مطهری است که دو پرسپولیسی دیگر را در کادرفنی کنار خود می‌بیند. یکی از این دو محمدرضا مهدوی است و دیگری […]

نساجی مازندران با ارائه یک بازی مقتدرانه توانست تیم نفت مسجد سلیمان را در خانه با نتیجه ۴ برصفر شکست دهد. این نتیجه درحالی رقم خورد که هدایت تیم نساجی مازندران درحالی برعهده حمید مطهری است که دو پرسپولیسی دیگر را در کادرفنی کنار خود می‌بیند. یکی از این دو محمدرضا مهدوی است و دیگری جواد منافی که خیلی‌ها معتقدند اگر در ۲۳ سالگی مصدوم نمی‌شد می‌توانست یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران شود.

جواد منافی در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: از قبل هم می‌دانستیم مقابل تیم سخت کوش و خوبی بازی داریم. همین نفت مسجد سلیمان موفق شده بود در تهران از استقلال مساوی بگیرد و با نتیجه ۲ بریک به پرسپولیس باخته بود. بنابراین از قبل می‌دانستیم برابر چه تیمی‌قرار است بازی کنیم.

وی ادامه داد: با این حال توانستیم با شایستگی و کسب پیروزی ۴ برصفر بهترین برد تاریخ نساجی مازندران در لیگ برتر را کسب کنیم. در این دیدار ما خیلی زود به گل رسیدیم و یک مقدار هم طبیعی بود حریف جلو بکشد. نیمه اول یک بازی منطقی ارائه دادیم اما در نیمه دوم با برنامه و صحبت‌هایی که حمید مطهری در رختکن انجام داد رفتیم برای زدن گل‌های بیشتر و همین اتفاق هم افتاد.

از منافی در خصوص نیمه مربیان پرسیدیم که پاسخ داد: ما با برتری یک برصفر به رختکن رفتیم اما حمید مطهری به عنوان سرمربی تیم به این نتیجه شکننده اعتقاد نداشت و با صحبت‌های روحی و روانی خود از بازیکنان تیم خواست برای زدن گل‌های دوم و سوم تلاش کنند. انصافا هم بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و ۳ گل دیگر زدند. هرچند نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی‌است اما اگر کمی‌شانس بیشتری با ما همراه می‌شد چه بسا گل‌های بیشتری هم می‌زدیم. با این حال باید به بازیکنان نساجی تبریک گفت که توانستند دل هوادارانی را شاد کنند که جای آنها در استادیوم شهید وطنی قائم شهر بسیار خالی بود.

بهترین برد نساجی در تاریخ لیگ برتر را با شایستگی کسب کردیم/ در مورد ساپینتو حرف جدیدی ندارم!/ بازی رها مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی خودکشی است

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی برابر اروگوئه و سنگال گفت: معمولا رسم بر این است که تیم‌های صعود کرده به جام جهانی حریفان تدارکاتی خود را بر اساس رقیبان گروه خود انتخاب می‌کنند. به طور نمونه می‌توان به تیم ملی آمریکا اشاره کرد که با عربستان و ژاپن به عنوان دو حریف آسیایی بازی کرد تا به نوعی تیم ملی کشورمان را شبیه سازی کند. ما هم باید تیم‌هایی را انتخاب می‌کردیم که به انگلیس، آمریکا و ولز شبیه باشند ولی شرایط را هم باید در نظر گرفت. فراهم کردن بازی‌های دوستانه برای تیم ملی کشورمان خیلی سخت است و همین که بچه‌های ما با ستاره‌های اروگوئه و سنگال بازی کردند و کم نیاوردند خودش اتفاق مثبتی بود.

وی در مورد عملکرد کارلوس کی روش در دو بازی گذشته تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: ببینید شاید من نظر دیگری داشته باشم اما کارلوس کی روش الان انتخاب شده است. فاصله ای تا شروع جام جهانی باقی نمانده و به عنوان یک ایرانی وظیفه خودم می‌دانم از او به خاطر اسم ایران حمایت کنم. امیدوارم کی روش در جام جهانی از همه تجربه خود استفاده کرده و بتواند تیم کشورمان را به دور حذفی ببرد. هر چند صعود به مرحله حذفی جام جهانی اصلا کار آسانی نیست.

منافی با اشاره به اولین بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یادآور شد: اولین بازی در هر تورنمنتی سخت و دشوار است و انگلیس هم تیم با تجربه و بزرگی است. ما اگر بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی به انگلیس نبازیم شاید این شانس را داشته باشیم که به دور بعدی صعود کنیم. البته من فکر می‌کنم باز بازی کردن برابر تیم ملی انگلیس یک نوع خودکشی باشد چون اگر به مهاجمان وهافبک‌های تهاجمی‌و تکنیکی این تیم فضا بدهیم به راحتی به ما گل خواهند زد.

بهترین برد نساجی در تاریخ لیگ برتر را با شایستگی کسب کردیم/ در مورد ساپینتو حرف جدیدی ندارم!/ بازی رها مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی خودکشی است

مدافع چپ سابق پرسپولیس در خصوص ماجرای اخیر بازی با استقلال و درگیری با ساپینتو نیز تصریح کرد: من حرف جدیدی در خصوص ساپینتو ندارم و پیش از این حرف‌هایم را زده ام!

از جواد منافی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس پرسیدیم که به ما گفت: پرسپولیس تیم خوب و پرمهره ای است. یحیی گل محمدی هم به عنوان سرمربی تجربه کافی را دارد و به اعتقاد من این تیم می‌تواند  شانس اول قهرمانی باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!