جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8861 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا،سید علی احمدزاده جمعه شب در جلسه ویدئو کنفرانس با احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مشکل کمبود روغن در کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی  می تواند با پیش بینی سهمیه دانه‌های روغنی وارداتی به افزایش میزان تولید روغن در کارخانه گچساران از روزانه ۱۰۰ به ۳۰۰ تن کمک کند. استاندار کهگیلویه […]

به گزارش ایرنا،سید علی احمدزاده جمعه شب در جلسه ویدئو کنفرانس با احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مشکل کمبود روغن در کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی  می تواند با پیش بینی سهمیه دانه‌های روغنی وارداتی به افزایش میزان تولید روغن در کارخانه گچساران از روزانه ۱۰۰ به ۳۰۰ تن کمک کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کارخانه روغن گچساران  در زمان حاضر محصول مورد نیاز استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را مرتفع می کند و  در صورت تامین مواد اولیه آمادگی  تولید روغن برای استان‌های اصفهان و سایر استان‌های کشور وجود دارد.
احمد زاده  با تاکید بر ذخیره ۳۲ هزار تن دانه های روغنی کلزا در استان بر تامین دانه‌های روغنی وارداتی کارخانه روغن گچساران توسط وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ایجاد یک زنجیره توسط جهاد کشاورزی افزود: ۱۰ هزار تن کنجاله دانه‌های روغنی در استان وجود دارد که می‌توان این میزان را به کارخانه خوراک دام استان انتقال داده و علاوه بر تامین خوراک دام دامداران کهگیلویه و بویراحمدی، نیازهای چند استان‌ دیگر را تامین کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه بازدید از کارخانه روغن گچساران در گفتگوی تلفنی با ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت این وزارتخانه از خط تولید کارخانه روغن گچساران شد و گفت: در صورت تامین خوراک کارخانه ظرفیت تولید سه برابر و نگرانی‌ها در خصوص روغن از بین می‌رود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!