جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 88717 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ |
87 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد حدود هشتصد تن از نیرو‌های اوکراینی ظرف یک روز در مناطق مختلف کشته و زخمی شدند. وی از انهدام حدود ۱۴۶ مرکز استقرار نیرو‌های اوکراینی و سرنگونی سه فروند بالگرد این کشور خبر داد. کوناشنکوف گفت: بیش از […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد حدود هشتصد تن از نیرو‌های اوکراینی ظرف یک روز در مناطق مختلف کشته و زخمی شدند. وی از انهدام حدود ۱۴۶ مرکز استقرار نیرو‌های اوکراینی و سرنگونی سه فروند بالگرد این کشور خبر داد.

کوناشنکوف گفت: بیش از ۱۴۰ نظامی اوکراینی در حملات موشکی نیرو‌های روسیه به مواضع استقرار آن‌ها در خارکیف کشته شدند و ۱۹ دستگاه انواع جنگ افزار‌های آن‌ها نیز منهدم شد. خسارات سنگینی هم به نیرو‌های اوکراینی نزدیک اسلاویانسک وارد شد و حدود یکصد تن از نظامیان این کشور نیز کشته شدند و شش دستگاه خودروی زرهی و دو موشک انداز گراد آن‌ها نیز منهدم شد. بیش از ۲۶۰ نظامی اوکراینی هم در حمله به مواضع آن‌ها در آرتیوموفسک کشته شدند و ۱۴ دستگاه خودروی نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

وی افزود: در جریان مقابله با پیشروی نیرو‌های اوکراینی در جمهوری دونتسک نیز بیش از یکصد نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. نیرو‌های روسیه همچنین به عملیات خود در نیکولایف برای جلوگیری از حملات نیرو‌های دشمن ادامه دادند که طی آن شصت نظامی اوکراینی کشته شدند و حدود هفت دستگاه خودروی نظامی نیز در خرسون منهدم شد.

کوناشنکوف ادامه داد: تانک‌های دشمن در مناطقی از خرسون توانستند به خطوط دفاعی نیرو‌های ما نفوذ کنند که طی آن ۱۳۰ تن از نیرو‌های دشمن کشته شدند و خساراتی نیز به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید