سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 89839 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ |
70 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، سردار حسین عبدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: اخیراً تحرکات و آشوب‌هایی در کشور روی داد که همراه با تخریب، تعرض و آتش زدن اموال عمومی و مردم بود. وی با بیان اینکه در طول پیروزی انقلاب شاهد دسیسه و توطئه های […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، سردار حسین عبدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: اخیراً تحرکات و آشوب‌هایی در کشور روی داد که همراه با تخریب، تعرض و آتش زدن اموال عمومی و مردم بود.
وی با بیان اینکه در طول پیروزی انقلاب شاهد دسیسه و توطئه های مختلف استکبار جهانی در کشور بودیم، اظهار داشت: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند که این نظام‌ را متوقف کنند، اما به برکت تدین مردم و هدایت امامین انقلاب، در زمانی کنونی امنیت ما هزاران کیلومتر خارج از مرز هم تامین می‌شود.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: دشمن همواره جنگ سخت، تحمیلی، کودتا و ترور را برای رسیدن به مقاصد خود انجام داده تا بلکه مردم را از انقلاب دلسرد کند و الان هم با جنگ شناختی روی افکار عمومی کار می‌کند.
سردار عبدی، ادامه داد: دشمن با جنگ شناختی در بستر اینترنت کاری می کند که شاید بچه پیش خانواده خود حضور فیزیکی، اما افکاری متفاوت دارد و در دام دشمن افتاده است.
وی یادآوری کرد: در آشوب‌های اخیر آن تعداد افرادی که دستگیر شده اند، در اعترافات خود نشان دادند که غالبا از طریق جنگ شناختی هدایت می شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گروهک ضدانقلاب پیاده راه استکبار جهانی هستند و واقعیت را با دروغ عوض می‌کنند، گفت: برای مثال هیچ اتفاقی در دانشگاه نیفتاده، اما دشمنان در ماهواره و فضای سایبری مردم را به فراخوان و حمایت از دانشجویان دعوت می‌کردند.
سردار عبدی، افزود: دانشجویان فرزندان مردم هستند بنابراین این دروغ پردازی‌ها می‌طلبد تا متوجه شویم و تحلیل غلطی که به خورد جوانان می‌دهند را خنثی کنیم و این کار شدنی است.
وی با بیان اینکه مراقب باشیم فرزندانمان آسیب نبینند، اظهار داشت: دشمنان جوانان را تحریک می‌کنند به طوری که در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که کوکتل مولوتف همراه داشتنند و توجیه می‌کردند که به ما گفته‌اند پلیس مستقیم حمله می‌کند و ما با این سلاح از خود مراقبت می‌کردیم.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمنان ارزش‌های دینی ما را مورد هدف قرار داده اند، گفت: در آذربایجان‌شرقی پلیس با خویشتن‌داری و با حداقل برخورد توانست برخی تحرکات را خنثی کند.
سردار عبدی، با اشاره بر اینکه در آشوب های اخیر بیشترین ضربه و مصدوم در حوزه پلیس و بسیج روی داده است، ادامه داد: به دروغ،  شایعه‌سازی می‌کردند که فلان دختر را پلیس کشته است و ما وقتی به مراسم ختم آن دختر رفتیم، مادرش گفت که دختر من چند روز قبل ایست قلبی کرده است.
وی با اشاره به حمایت قابل توجه مردم در مراسم وداع شهید اوجاقی، اظهار داشت: حمایت مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه مثال زدنی بود و این حمایت ما را بر آن می‌دارد تا خدمات خود را بیشتر کنیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی آذربایجان شرقی، استان امنی است و هرگونه تحرک در گوشه و کنار آن زیر چتر پلیس تحت کنترل است و ما با امنیت مردم معامله نخواهیم کرد و  اگر کسی تخطی از قوانین کند، موظف به برخورد هستیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!