شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 89927 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ |
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان در ابتدا گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. بازی مالکانه توانستیم به دروازه حریف برسیم و از فضای پشت دفاع آنها استفاده کردیم. نیمه خوبی را پشت سر گذاشتیم و از ایستگاهی‌هایی که به دست آوردیم آن لحظه که باید […]

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان در ابتدا گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. بازی مالکانه توانستیم به دروازه حریف برسیم و از فضای پشت دفاع آنها استفاده کردیم. نیمه خوبی را پشت سر گذاشتیم و از ایستگاهی‌هایی که به دست آوردیم آن لحظه که باید پاس خوب می‌دادیم یا کار خوب می‌کردیم مشکل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نیمه دوم متعاول بود. در خصوص برخی خطاها که به راحتی در اختیار سپاهان قرار دادیم و موقعیت‌هایی به حریف دادیم. بازی کم موقعیتی بود و نتیجه هم عادلانه بود.

او در مورد شروع مجدد پرسپولیس بعد از وقفه لیگ بیان کرد: ما روند خوبی را طی می‌کردیم و توانستیم ۴ برد پشت هم به دست بیاوریم. بعد از وقفه که ما ۶ ملی پوش داشتیم در تمرینات ۱۳-۱۴ نفر بودیم و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. از نظر زمین تمرین هم با مشکل مواجه هستیم و با توجه به کیفیت زمین نمی‌توانیم کاری را که می‌خواهیم دنبال کنیم. بارها درخواست کردیم اما مشکل حل نشده است. لیگ برتر فشرده است و هفت هشت تیم مدعی هستند و تیم‌ها با کیفیت هستند. باید خودمان را قوی‌تر کنیم. یک سری امکانات نیاز داریم که باید مهیا شود.

وی درباره حضور ملی‌پوشان تیمش در اردوی ریکاوری تیم ملی گفت: من با آقای کی‌روش صحبت کردم و قرار شد بازیکنان در برنامه هفتگی سه روز در ریکاوری تیم ملی حاضر باشند. اما بازی بعدی ما شش روز بعد است و فکر کنم بیشتر از دو روز نمی‌توانیم در اختیار تیم ملی بگذاریم. ما دوست داریم تیم ملی موفق باشد و با توجه به تغییراتی که صورت گرفته دوست داریم کمک کنیم اما باید تعامل مناسب شکل بگیرد.

درباره درگیری در پایان بازی و در تونل بین سروش و بازیکنان سپاهان اظهار کرد: ندیدم و بیرون بودم و اتفاق خاصی نبود. مسائل کوچک را بزرگ نکنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!