جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 90500 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ |
99 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سید عبد الملک بدر الدین الحوثی دبیر کل انصار الله یمن خطاب به میلیون‌ها یمنی گفت: ما عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت می‌دانیم. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبد الملک بدر الدین الحوثی دبیر کل انصار الله یمن خطاب به میلیون‌ها یمنی شرکت کننده در جشن‌های […]

سید عبد الملک بدر الدین الحوثی دبیر کل انصار الله یمن خطاب به میلیون‌ها یمنی گفت: ما عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت می‌دانیم.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبد الملک بدر الدین الحوثی دبیر کل انصار الله یمن خطاب به میلیون‌ها یمنی شرکت کننده در جشن‌های میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در صنعا و شمار دیگری از استان‌های یمن گفت عادی سازی روابط را (با رژیم صهیونیستی) خیانت می‌دانیم.

یمنی ها تا زمانی که تجاوز ادامه دارد در برابر متجاوزان ایستادگی کنند
سید عبد الملک بدر الدین الحوثی دبیر کل جنبش انصار الله یمن خطاب به میلیونها یمنی که در جشنهای میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در صنعا و شمار دیگری از استانهای یمن شرکت کرده اند گفت از ملت یمن دعوت می کنم تا زمانی که تجاوز به یمن ادامه دارد در برابر متجاوزان ایستادگی کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، بدر الدین الحوثی گفت از مصادیق یاری رسانی به پیامبر اکرم، ایستادگی در برابر قدرتهای طاغوتی و مستکبر و دشمنان پیامبر و دشمنان رسالت اسلام است.
او افزود از همه سران غرب و جوامع در کشورهای غربی دعوت می کنم از اهانت به خداوند و خاتم پیامبران او و نیز از دشمنی با پیامبران و کتاب خداوند و سوزندان قرآنها و جنگ با تعالیم الهی دست بردارند.
از سران غرب می خواهم از مبارزه با ارزشها و انتشار مفاسد و رذائل اخلاقی و تلاشهایشان برای فاسد کردن ملتها دست بردارند و درباره وضعی که دارند و مشکلات هولناک ناشی از این وضعشان در همه زمینه ها بیندیشند.
بر موضع اصولی و قرآنی مان در قبال مسائل امت اسلامی و در صدر آن مسئله فلسطین و مسجد الاقصی تأکید می کنیم. عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) خیانت به خدا و رسول و مسلمانان و بدون تردید یک نفاق آشکار است.
وی گفت از ائتلاف متجاوز به یمن می خواهم دست از تجاوز بردارد و به محاصره و اشغالگری پایان دهد و پرونده های جنگ رسیدگی کند.
دبیر کل جنبش انصار الله یمن گفت از ملت عزیزمان دعوت می کنم به مقابله با متجاوزان تا زمانی که تجاوز ادامه دارد ادامه دهند زیرا مقابله با تجاوز یک جهاد مقدس است و این کار را با توکل به خدا و اعتماد به یاری او انجام دهند.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید