چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 91012 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ |
85 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، مرتضی شیروانی روز دوشنبه در آیین تکریم از فرهنگ یاران ایمنی و دهیاران نمونه ترافیکی لرستان اظهار کرد: تلاش برای کاهش حوادث جاده‌ای یک دغدغه ملی بوده و در این راستا همدلی و همراهی پلیس، دستگاه‌های متولی و مسوولان ارشد استانی و ملی ضروری است. وی گفت: […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، مرتضی شیروانی روز دوشنبه در آیین تکریم از فرهنگ یاران ایمنی و دهیاران نمونه ترافیکی لرستان اظهار کرد: تلاش برای کاهش حوادث جاده‌ای یک دغدغه ملی بوده و در این راستا همدلی و همراهی پلیس، دستگاه‌های متولی و مسوولان ارشد استانی و ملی ضروری است.
وی گفت: نقش دهیاران در ایمنی تردد روستایی مهم است و باید در شناسایی عوامل تصادف و جلوگیری از تجاوز به حریم راه، آموزش و فرهنگ سازی ایمنی با پلیس و راهداری همکاری بیشتری داشته باشند.
شیروانی ادامه داد: رفع نقاط پر خطر در محورهای روستایی باتوجه به شرایط خاص استان از نظر جغرافیایی و هزینه بالای احداث راه در مناطق کوهستانی، ضروری است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: تاکنون ۱۰۵ نقطه پر تصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان شناسایی و نسبت به آشکارسازی و اصلاح بیش از ۵۰ نقطه اقدام شده است.
شیروانی گفت: برای اصلاح تمام این نقاط و ارتقای ایمنی راه‌های استان نیازمند همکاری مسئولان استان در پیگیری و تخصیص اعتبارات هستیم.

کاهش هشت درصدی تلفات ناشی از رانندگی در جاده‌های لرستان
رییس پلیس راه لرستان گفت: تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی لرستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش یافت.
سرهنگ محمد زارع در این مراسم اظهار کرد: باتوجه به اینکه هفت درصد تردد جاده‌ای در محورهای روستایی لرستان صورت می‌گیرد اما ۱۵ درصد تصادفات در این محورها رخ می‌دهد.
وی گفت: سرعت بالای وسایل نقلیه یکی از اصلی ترین عوامل بروز تصادفات رانندگی بوده و در این راستا فرهنگ سازی و آموزش ایمنی ضروری است.
وی ادامه داد: تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی لرستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش یافت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!