چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 91024 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ |
88 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در یادواره شهدای فراجا استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهدای فراجا کشور و ۱۴۴ شهید والامقام فراجا استان اظهار داشت: این جوانان رشید و برومند و با غیرت برای اسلام و انقلاب اسلامی جان عزیز […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در یادواره شهدای فراجا استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهدای فراجا کشور و ۱۴۴ شهید والامقام فراجا استان اظهار داشت: این جوانان رشید و برومند و با غیرت برای اسلام و انقلاب اسلامی جان عزیز خود را فدا کردند.
وی ادامه داد: شهدا از جان خود گذشتند که اسلام پایدار بماند و همواره عاقبت بخیری ما در سایه خدمت به خانواده های معظم شهدا است.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که امنیت با حضور نیروی انتظامی و فراجا طلوع می کند، اضافه کرد: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای تجلیل از سبزقامتان عرصه نظم و امنیت کشور است و ما قدر دان تلاش همه این عزیزان هستیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس هشت سال بود اما فراجا ۴۲ سال است شهید می دهد و هر سال شهدای زیادی به جمع شهدا می پیوندد، گفت: امنیت جز با چشم های تیز بین فراجا محقق نمی شود.
بهرام نیا با اشاره سخنان اخیر فرمانده فراجا کشور، گفت: به گفته فرمانده فراجا نیروی انتظامی در طول روز ۳۰ هزار خدمت ارایه می دهد و مرز ها دریایی و خشکی کشور ۱۲ هزار کیلومتر است که برای امنیت آن توسط این نیروی خدوم و جان برکف تامین می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!