پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 93975 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ |
118 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان معاملات امروز شنبه، ۲۳ مهر ماه، بیش از ۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد. گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۲۴ هزار […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان معاملات امروز شنبه، ۲۳ مهر ماه، بیش از ۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۲۴ هزار و ۸۶۹ معامله به ارزش یک هزار و ۵۵۸میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه فراورده های نفتی با ۱۴ هزار و ۷۲۱ معامله به ارزش یک هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۱۷ هزار و ۸۱۸ معامله به ارزش یک هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۱۵ هزار و ۴۲۲ معامله به ارزش ۸۹۰ میلیارد ریال و گروه بانک ها با ۸ هزار و ۲۴۳ معامله به ارزش ۸۰۲ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت پتروشیمی پردیس با ۴۵۶ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۳۰۵ واحد، شرکت سرمایه گذاران تامین اجتماعی با ۲۶۲ واحد، بانک کارآفرین با ۱۰۱ واحد و بیمه البرز با ۹۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷۶۸ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۳۹۵ واحد، شرکت ایران خودرو با ۲۵۷ واحد، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۲۰۲ واحد و شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۷۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (شنبه،۲۳ مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۴ واحدی به رقم ۱۷ هزار و ۹۵۶ واحد رسید.

همچنین بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱۶ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پالایش نفت لاوان با ۶ واحد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با ۵.۸۸ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۵ واحد، شرکت اعتباری ملل با ۳ واحد و شرکت پخش البرز با ۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۷ واحد، شرکت داروسازی دانا با ۴.۸ واحد، شرکت بهمن دیزل با ۳ واحد، تولید برق عسلویه مپنا با ۲.۷ واحد و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۲.۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!