چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 95428 |
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ |
105 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری «صندوق سرمایه‌گذاری نوع دوم پایدار نو ویرا» خبر داد. تاریخ پذیره‌نویسی از ۳۰ مهر ماه تا ۲ آبان سال جاری به مدت ۳ روز کاری اعلام شده است. براساس این […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری «صندوق سرمایه‌گذاری نوع دوم پایدار نو ویرا» خبر داد.

تاریخ پذیره‌نویسی از ۳۰ مهر ماه تا ۲ آبان سال جاری به مدت ۳ روز کاری اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه، ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار ریال، تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری ۲ میلیون واحد و حداقل تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل پذیره نویسی ۸ میلیون واحد و حداکثر ۹۸ میلیون واحد عنوان شده است.

حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی، نامحدود است.

یادآور می‌شود، فعالیت صندوق، سرمایه گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده ها و گواهی های سپرده بانکی، سهام و حق تقدم سهام پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران و گواهی سپرده کالایی است.

موضوع فعالیت فرعی صندوق نیز مشارکت در تعهد پذیره نویسی یا تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است. خصوصیات دارایی های موضوع سرمایه گذاری یا تعهد خرید و حد نصاب سرمایه گذاری در هریک از آن ها در امیدنامه صندوق ذکر شده است.

برای مشاهده اطلاعیه، اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!